Účetnictví

Nabízíme Vám naši spolupráci zejména v následující oblastech:

  • vedení účetnictví
  • vedení daňové evidence
  • zpracování účetních závěrek
  • zpracování DPH
  • silniční daň
  • atd. ve vazbě na potřeby a přání klienta 
  • Současně poskytujeme telefonické a e-mailové poradenství.

Daně - Daňové poradenství

Nabízíme a smluvně zajišťujeme tyto služby:

  • zpracování, sestavení a podání daňových přiznání právnických i fyzických osob
  • řešení daňových problémů včetně vypracování odborných stanovisek
  • zatříďování majetku do odpisových skupin včetně stanovení pořizovacích cen jednotlivých částí majetku
  • detailní analýzy daňových rizik
  • řešení daňové optimalizace v rámci možností daných platnou legislativou
  • daňové poradenství k požadovaným daňovým oblastem

Reporting

Účetnictví poskytuje důležité informace pro strategická rozhodnutí top-managementu a managementu firmy. Naši zákazníci využívají zejména tyto služby :

  • Manažerský reporting v různých formátech.
  • Monitoring individuálně nastavených hodnot.
  • Současně můžeme zajistit monitorování transakcí klienta, a to z důvodu možnosti upozornění na potenciální problémy a rizika v rámci jejich účetnictví a v souvislosti s tím navrhujeme optimální řešení.
  • Stav inventarizací majetku.

Ale také se jedná o pravidelné výkaznictví vůči :

  • Finančním úřadům
  • Zdravotním pojišťovnám
  • Správě sociálního zabezpečení
  • Českému statistckému úřadu
  • apod.

Z hlediska vlastníků a akcionářů zajišťujeme i podrobný reporting, o který jsme požádání.

Mzdové poradenství

Poskytujeme svým klientům externí služby v oblasti mzdového poradenství. Mzdové poradenství zahrnuje komplexní zpracování mezd včetně konzultací reflektujících individuální potřeby našich zákazníků.

  • poradenství při vedení mzdové agendy dle dodaných podkladů,
  • zpracování přehledů pro ČSSZ,
  • přehledy pro zdravotní pojišťovny a jiné související výkazy

Inventarizace

Důležitou součástí a legislativní povinností podniku je evidence majetku a její následná periodická inventarizace. V této oblasti zajistíme :

  • vypracování sestav majetku
  • vystavení karet majetku
  • označení majetku na pracovištích a provozovnách
  • pravidelné kontroly a inventarizace dle požadavku
  • zasílání pravidelného reportu s doporučením
  • archivace dokumentace

Archivace

zejména se jedná o tyto činnosti :

  • příprava dokladů k archivaci
  • zhotovení el. podoby dokladů a použitelných formátů (.pdf)
  • zhotovení el.podoby ostatní dokumentace (.tiff)
  • zhotovení el.podoby výkresové dokumentace (.tiff)
  • archivace a ukládání v el.podobě na disky DVD a HDD
  • ukládání el.podoby dokumentů do datových uložišť (dataroom)
  • zajištění uložení v archivu klienta vč. manipulace

Vytvořte si webové stránky zdarma! Webnode